پست هجدهم

ای کاش عشق سر به سر ما نمی گذاشت...

#فاضل نظری

پست هفدهم

اصولا ادم قوی و محکمی هستم. نه که هر اتفاقی که افتاد چیزیم نشه نه.

ولی میتونم بلند شم از زمین وقتی زمین خوردم.

ولی یه بار یه جوری زمین خوردم که دیگه بلند نشدم  و بلند نمیشم.

مثل اونی که گفت:

برای همه چیز میشود جنگید

جز برای دوست داشته شدن!

حواست نبود چقدر دوستت دارم.

زمین و زمان دوستت داشتند و تو حواست نبود به سادگی دوست داشتن کسی که شبیه کسی دوستت نداشت!

هرگز مرا دوست داشتی؟

رفتم...

بی چشمی نگران پشت سر...

برای همه چیز میشود جنگید جز برای دوست داشته شدن.

#معصومه_صابر

پست شانزدهم

در حضور دیگران می گویم تو محبوب من نیستی!

و در ژرفای وجودم میدانم چه دورغی گفته ام...

می گویم میان ما چیزی نبوده است تنها برای اینکه از دردسر به دور باشیم...

نقش دلقکی را بازی میکنم.

عشق من !

و در این بازی شکست می خورم و باز می گردم.

زیرا که شب نمی تواند حتی اگر بخواهد ستارگانش را نهان کند.

و دریا نمی تواند حتی اگر بخواهد کشتی هایش را...


#نزار_قبانی

پست پانزدهم

وقتی یه ماهی عاشق یه ماهی میشه مشکلی نیست.

مصیبت وقتی شروع میشه که یه ماهی عاشق دریا میشه...

این روزا زندگی من مسیر مناسبی نداره..گهی اینسو گهی آنسو.

امروز یه جمله ای از یه فیلمی شنیدم:دنبال کسی برو که دوست داره نه کسی که دوسش داری.

مشکل زندگی اینه که خیلی چیزا رو میشه خواست ولی نمیشه داشت.

خوب بعضی وقتا واقعا آدم اونقدری عصبانی هست که سرشو بکوبه به دیوار.

از بین این همه آدم فقط چشمم یه نفرو دید همون یه نفری که از همه دورتر بود.

همون یه نفری که غیرقابل دسترس بود.

همونی یه نفری که نباید...

گفتم اینی که الان هستم یعنی عاشق.

فقط خوبی من اینه که ته دلم غوغاس ولی تو چشمام معلوم نیست.


پست چهاردهم

گاهی وقتا یه موزیکی یا یه آهنگی همینجوری اتفاقی توی ذهن آدم پلی میشه.

ممکنه حتی علاقه ای بهش نداشته باشی فقط اتفاقی شنیدی..و یا اینکه مورد علاقه ت باشه...

در هر حال چند روز پیش همینجوری بیخود و بی جهت یه آهنگی تو ذهنم پلی شد...

ابری شو خاطره هاتو ببار...

بارون شو یاد من عشقو بیار...

همین که خواست جمله بعدی پلی بشه آهنگ قطع شد.

اخه جمله بعدیش میگفت: من میرسم به تو آخر کار...

ولی آخرش رسیدنی در کار نیست.